miercuri, 5 ianuarie 2011

"Noroc cu Dumnezeu..."



Dar pe voi, care parasiti pe Domnul, care uitati muntele Meu cel Sfant, care puneti o masa "Norocului" si umpleti un pahar in cinstea "Soartei", va sortesc sabiei, si toti veti pleca genunchiul ca sa fiti injunghiati; căci Eu am chemat, si n-ati raspuns, am vorbit si n-ati ascultat, ci ati facut ce este rau inaintea Mea, si ati ales ce nu-Mi place.
Isaia 65:11,12

... ca m-a ajutat atunci, cand copilul a fost foarte bolnav" Acestea sunt cuvintele unei persoane, cu care stand de vorba, la un moment dat, mi-a relatat cele de mai sus... Este un nonsens total. Sau altele de genul: "Hai noroc"! ... o urare, care de asemenea nu este potrivita! Sau: "... pai da, tu ai avut noroc si eu am avut ghinion!" (contrasul norocului)!?!?!?
Intr-adevar, in Sfanta Scriptura exista o situatie in care unul din copii lui Iacov primeste numele Gad (noroc). Contextul de acolo arata ca totul sa petrecea sub imperiul unor lupte intre sotiile lui Iacov asa ca, nu puteai sa te astepti la lucruri profund gandite!

Norocul nu are de-a face cu Domnul Dumnezeu. Norocul are de-a face cu hazardul, cu intamplarea, pe cand, tot ceea ce face Domnul Dumnezeu este foarte bine stiut: El este Omniprezent, Omniscient, Omnipotent!
Asa ca, cine este al Domnului, este bine sa se fereasca de aceste vorbe care nu lucreaza neprihanirea lui Dumnezeu in viata lor, as putea spune ca usor, usor chiar ne indeparteaza de El si cine nu este al Domnului, ar face bine sa se gandeasca la faptul ca, punandu-si increderea in noroc, vor ramane departe de Faţa lui Dumnezeu. Cu dragoste, un mantuit al lui Hristos, Marius!

Niciun comentariu: