duminică, 23 ianuarie 2011

Eee... Hai sa fim seriosi! II


El a purtat pacatele noastre in trupul Sau, pe lemn, pentru ca noi, fiind morti fata de pacate, sa traim pentru neprihanire; prin ranile Lui ati fost vindecati.
1 Petru 2:24

Am primit niste imagini de la o sora, (imagini infioratoare) legate de un atentat asupra unei biserici crestine din Alexandria-Egipt. Acesta este pretul pe care-l platesc unii oameni, pentru ca dandu-si seama ca pacatul este ucigas (deci nu este de joaca, cu el), au ales sa-si predea viata Domnului, in felul acesta devenind crestini! 









Pentru ca au ales, sa nu mai pacatuiasca, crestinii sunt loviti de Diavol cat se poate de crunt! Diavolul stie ca ceea ce-L doare cel mai tare pe Dumnezeu, este... pacatul!
Daca tu crezi iubit cititor, ca este de gluma cu pacatul, te inseli!
Imaginile sunt tulburatoare, si cu certitudine te infiorezi in tine, cand le vezi! Dar as vrea sa intelegi ca dezastrul din interiorul celor care nu s-au impacat cu Domnul Dumnezeu, este cu mult mai infiorator! De ce? Pai ganditi-va la fiecare dintre noi ca la niste cadavre ambulante, peste care nu a dat vre-o bomba cu srapnel sau cu napalm. Ne-a lovit doar... pacatul! Ne-am nascut in pacat, ba mai mult, pana sa ne impacam cu Domnul eram morti in greselile si in pacatele noastre! Greu mirositor! Mantuitorul spunea, in acest sens, la un moment dat: "Vai de voi, carturari si farisei fatarnici! Pentru ca voi sunteti ca mormintele varuite, care, pe dinafara se arata frumoase, iar pe dinauntru sunt pline de oasele mortilor si de orice fel de necuratie!" (Matei 23:27) Te rog, nu te grabi sa-mi spui, ca s-a adresat fariseilor si carturarilor... gandindu-ne la viata noastra, cred ca am putea sa ne vedem macar, din cand in cand, in situatia respectivilor, mustrati, de Domnul. Dar sa continui.
In timp ce vorbeam cu sora respectiva si ma uitam pe acele imagini, mi-am amintit de filmul Patimile lui Hristos, regizat de Mel Gibson! Un gand care m-a marcat, a fost ca toata lumea cu care am vorbit, a ramas foarte impresionata de ranile fizice, ale Domnului Isus Hristos (apropo, am auzit si foarte multe predici cu acest gen de mesaj: de ex. la cat de cumplite au fost bicele cu care a fost lovit Domnul, etc. de aici derivand bineinteles, suferintele Lui!) Nu voi contesta suferintele Lui fizice (ele au existat) doar ca El, mi-a aratat cu totul altceva: "Pe cand il duceau sa-L rastigneasca...in urma Lui mergea o mare multime de norod si femei, care se boceau isi bateau pieptul, si se tanguiau dupa El. Isus s-a intors spre ele si a zis: "Fiice ale Ierusalimului, nu Ma plangeti pe Mine; ci plangeti-va pe voi insiva si pe copii vostri."" (Luca 23:26-28). De ce a procedat asa Mantuitorul? In mod normal, El era cel ce suferea! Pai, pentru ca El s-a referit la pacatele celor ce-l boceau. Pacatele acelea erau cele ce faceau ranile cele mai ingrozitoare! Acele pacate erau aducatoare de moarte. Pacatul meu si pacatul tau, L-au rastignit pe Domnul Isus. Pacatul meu si pacatul tau L-au facut pe Tatal sa-Si intoarca privirile de la Fiul Sau, atunci cand era pe cruce. Pacatul meu si pacatul tau L-au murdarit, pe Cel Sfant, pe Cel ce nu a pacatuit niciodata! Pacatul meu si pacatul tau, L-au adus sub blestem, blestem care ar fi trebuit sa cada asupra noastra!
Ti se mai pare, ca nu-i atat de grav pacatul? Mai sus am amintit de cadavru ambulant! Dragul meu atata timp cat nu te intereseaza ce-a facut Domnul Isus pentru tine, esti in aceasta situatie! Daca vrei sa ai viata, trebuie sa-i multumesti Domnului ca a murit si pentru tine si sa-I predai viata ta, pentru ca El sa ti-o mantuiasca! Cu dragoste, un mantuit al lui Hristos, Marius!

Un comentariu:

lidia spunea...

Stau si ma intreb, oare de ce atita ura intre noi oamenii? Oare de ce sunt atitia oameni ucisi, doar pt ca e de alta culoare, e de alta religie ca si noi, sau..alta PARERE? Atitea razboaie, atitea crime, atita dezbinare intre cei din biserici.... sunt f multe biserici crestine, dar din pacate nu stim sa iubim pe cei care se straduiesc sa mearga de fiecare data, ci mai degraba sa ii judecam, pe linga ca nu merg la biserica mai spunem de altii ca nu se comporta ca atare.... ca sunt POCAITI, cu numele. Oare ne auzim ce vorbim? Oare chiar atit de impietrite sa ne fie inimile? Dumnezeu ne iubeste pe toti la fel, noi, NU AVEM DREPTUL, sa urim pe cineva , ne este interzis lucrul acesta.... si totusi uneori trecem peste acea bariera care scrie, INTERZIS! Vrem sa vedem cuum e dincolo, si multi dintre noi se pierd, nu mai stiu unde e calea de intoarcere! Sa incercam de astazi sa iubim pe toata lumea, sa ne uitam intai la inima lui, nu la infatisare, imbracaminte, sau alte lucruri! Ne consideram de multe ori mai superiori decit cel ce sta la colt de strada si cerseste... dar haideti sa Spulberam gindurile astea, suntem poate mult mai "murdari" decit acel om care poate nu a mincat cu zilele, nu a facut un dus de luni intregi. Daca incepem sa ne gindim doar la noi, nu e prea bine! De multe ori citesc Matei 24 si ma uit in jur la ce se intimpla ma mir cum de Dumnezeu ne mai poate iubi! Am ajuns sa fim trintiti la pamint cu atita usurinta de cel rau, ca nu ne mai impotrivim deloc.... ba chiar uneori ne trintim singuri la pamint, vrind sa aratam cuiva ceva! Diavolul ride de noi si zice: Tu esti pocait? Ha, daca sunt toti crestinii la fel, inseamna ca nu-mi e foarte greu sa ii trec de partea mea! Dumnezeu sa aiba mila de noi!