joi, 6 ianuarie 2011

"Noroc cu Dumnezeu..." II


Cant Domnului căci mi-a facut bine!
Psalmul 13:6

Asa cum am aratat in prima postare despre noroc, acesta are de-a face cu intamplarea, hazardul, pe cand, atunci cand vorbim de Domnul Dumnezeu vorbim de purtarea lui de grija, in fiecare secunda a vietii noastre, o purtare deplin constienta, indiferent daca noi suntem, prin credinta, copii Lui, sau nu, Il iubim, sau nu, Il ascultam, sau nu, Il binecuvantam, sau nu, ...
Pentru ca este atat de impamantenita expresia aceasta, cu norocul, in vocabularul de zi cu zi al oamenilor, va dau cateva sugestii pentru a va debarasa usor, usor de aceasta mica vulpe care strica viile in floare:
1. In loc de "Noroc cu X ca m-a vazut cand asteptam la ocazie..." poti spune: "Slava Domnului pentru X, ca..." sau "Domnul sa-l binecuvinteze pe X, ca...." sau "Ce bine ca m-a vazut X, ca..."
2. In loc de "Azi am avut numai ghinioane", (ghinion=nenoroc) poti spune: "Azi lucrurile mi-au mers pe dos" sau "Azi am avut numai probleme", etc.
3. In loc de "Ce noroc am avut: cu o fractiune de secunda mai devreme daca treceam ma facea zob masina!" poti spune: "Ce har am avut de la Domnul: cu o..." sau "Domnul sa fie laudat: cu o...."
Dati Domnului ce este al Domnului! Cu dragoste, un mantuit prin Hristos, Marius!

Niciun comentariu: